Žádost o zaslání informativního osobního listu důchodového pojištění

Tiskopis slouží k podání žádosti o zaslání informativního osobního listu důchodového pojištění. Díky němu získá občan přehled o dobách důchodového pojištění, případně náhradních dobách pojištění, uložených v evidenci ČSSZ, od roku 1986 také přehled vyměřovacích základů a vyloučených dob, včetně celkového součtu evidované doby. Obsahuje i přehled a celkový počet neevidovaných dob, které chybí mezi prvním nárokovým dokladem a posledním nárokovým dokladem evidovaným v ČSSZ.

Občan má právo na zaslání informativního osobního listu důchodového pojištění jednou za kalendářní rok.

Další informace k vyplnění tiskopisu najdete na záložce Doplňující informace.

Pro vyplnění tiskopisu není nutné přihlášení. Pokud jste se přihlásil/a, údaje registrované o Vaší osobě budou po otevření tiskopisu vyplněny automaticky.

  1. Pomocí tlačítka Vyplnit tiskopis otevřete tiskopis. Tiskopis se zobrazí v nové záložce prohlížeče.
  2. K vyplnění tiskopisu lze využít nápovědu. Pomohou Vám také automatické kontroly zapracované ve formuláři.
  3. Tiskopis (i rozpracovaný) si můžete uložit.
  4. Pokud jste si uložil/a (rozpracovaný) tiskopis, můžete jeho obsah nahrát pomocí tlačítka Načíst tiskopis ze souboru.
  5. Správně a kompletně vyplněný tiskopis vytiskněte.

Podrobnější informace k podávání tiskopisů naleznete na webu ČSSZ.

Tiskopis k tisku a ručnímu vyplnění: tiskopis.pdf (PDF, 29 kB)

Více o informativním listě naleznete v dokumentu Vysvětlení k informativnímu osobnímu listu důchodového pojištění (PDF, 265 kB).

Vlastníci datových schránek pro fyzickou osobu mohou pro podání žádosti rovněž využít online službu Žádost o sestavení informativního osobního listu důchodového pojištění.