Odhláška z registru zaměstnavatelů

Zaměstnavatel je (dle § 93 zák. č.187/2006 Sb.) povinen se dnem, kdy přestal být zaměstnavatelem, tj. skončilo zaměstnání posledního zaměstnance, odhlásit na předepsaném tiskopisu z registru zaměstnavatelů. V případě zániku zaměstnavatele s právním nástupcem je povinen podat odhlášku z registru zaměstnavatelů jeho právní nástupce. V případě zániku zaměstnavatele bez právního nástupce je povinen odhlásit zaměstnavatele ten, kdo byl ke dni zániku zaměstnavatele pověřen jeho likvidací.

Při zrušení mzdové účtárny, která byla zapsána v registru zaměstnavatelů, je zaměstnavatel povinen odhlásit ji na předepsaném tiskopisu.

Další informace k vyplnění tiskopisu najdete na záložce Doplňující informace.

Pro vyplnění tiskopisu není nutné přihlášení. Pokud jste se přihlásil/a, údaje registrované o Vaší osobě budou po otevření tiskopisu vyplněny automaticky.

  1. Pomocí tlačítka Vyplnit tiskopis otevřete tiskopis. Tiskopis se zobrazí v nové záložce prohlížeče.
  2. K vyplnění tiskopisu lze využít nápovědu. Pomohou Vám také automatické kontroly zapracované ve formuláři.
  3. Tiskopis (i rozpracovaný) si můžete uložit.
  4. Pokud jste si uložil/a (rozpracovaný) tiskopis, můžete jeho obsah nahrát pomocí tlačítka Načíst tiskopis ze souboru.
  5. Správně a kompletně vyplněný tiskopis můžete vytisknout nebo elektronicky odeslat.
  6. Odeslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek vyžaduje přihlášení k datové schránce.

Podrobnější informace k podávání tiskopisů naleznete na webu ČSSZ.

Tiskopis k tisku a ručnímu vyplnění: tiskopis.pdf (PDF, 221 kB)

Podávajícím je k dispozici: