Odhláška z registru zaměstnavatelů
Váš prohlížeč - MS Internet Explorer #version# - již nepatří mezi podporované prohlížeče. Doporučujeme přejít na některý jiný prohlížeč, podrobnosti najdete v prohlášení o přístupnosti.
Odhláška z registru zaměstnavatelů
Tiskopis slouží zaměstnavateli k tomu, aby se dnem, kdy přestal být zaměstnavatelem, tj. skončilo zaměstnání posledního zaměstnance, odhlásil z registru zaměstnavatelů.
V případě zániku zaměstnavatele s právním nástupcem je povinen podat odhlášku z registru zaměstnavatelů jeho právní nástupce. V případě zániku zaměstnavatele bez právního nástupce je povinen odhlásit zaměstnavatele ten, kdo byl ke dni zániku zaměstnavatele pověřen jeho likvidací.
Při zrušení mzdové účtárny, která byla zapsána v registru zaměstnavatelů, je zaměstnavatel povinen odhlásit ji prostřednictvím tohoto tiskopisu.
Více informací k povinnostem zaměstnavatelů naleznete na webu ČSSZ.
Přihlaste se a vyplňte snadněji
Pokud jste se přihlásil/a, údaje registrované o Vaší osobě budou po otevření tiskopisu vyplněny automaticky.
Přihlaste se