Odhláška z registru zaměstnavatelů

Box - Tiskopis

Odhláška z registru zaměstnavatelů

Tiskopis slouží zaměstnavateli k tomu, aby se dnem, kdy přestal být zaměstnavatelem, tj. skončilo zaměstnání posledního zaměstnance, odhlásil z registru zaměstnavatelů.

V případě zániku zaměstnavatele s právním nástupcem je povinen podat odhlášku z registru zaměstnavatelů jeho právní nástupce. V případě zániku zaměstnavatele bez právního nástupce je povinen odhlásit zaměstnavatele ten, kdo byl ke dni zániku zaměstnavatele pověřen jeho likvidací.

Při zrušení mzdové účtárny, která byla zapsána v registru zaměstnavatelů, je zaměstnavatel povinen odhlásit ji prostřednictvím tohoto tiskopisu.

Více informací k povinnostem zaměstnavatelů naleznete na webu ČSSZ.

žárovka

Přihlaste se a vyplňte snadněji

Pokud jste se přihlásil/a, údaje registrované o Vaší osobě budou po otevření tiskopisu vyplněny automaticky.

Přihlaste se